Učenici 2.c pločanske osnovne škole i ove godine su obilježili 100. dan u školi u sklopu istoimenog eTwinning projekta.
100. dan u školi obilježava se tradicionalno u veljači u brojnim europskim zemljama, a cilj ovog projekta je okupiti učenike i učitelje osnovnih škola koji su spremni na nacionalnoj/lokalnoj razini kroz odabrane sadržaje obilježiti ovaj dan u školi.
Dan je planiran tako da učenici kroz vođene aktivnosti ostvaruju obrazovno-odgojne ciljeve i ishode u skladu s planom i programom, razvijaju temeljne kompetencije te samostalnim i timskim radom razvijaju socijalne i građanske vještine, znanja i stavove na osobnoj i društvenoj razini.
Učenici ga obilježavaju nizom zanimljivih i poticajnih aktivnosti kojima se kroz igru i aktivnosti istraživanja broja 100 želi potaknuti ljubav prema školi i školovanju te na zabavan način ponoviti gradivo kojeg su naučili u prvih sto dana škole.
Ove godine su naučili sto činjenica o zdravlju, ispisali sto riječi koje nas asociraju na zdravlje, riješili sto matematičkih zadataka zbrajanja i oduzimanja do sto, otkrivali tajanstvenu sliku rješavajući matematičke zadatke, dizajnirali smo našu novčanicu od 100 eura, crtali čudnovato biće sa 100 zadanih detalja, iskušali koliko puta svoje ime možemo upisati u kvadratnu mrežu od sto kvadratića.
Na tjelesnom su se iskušali u 10×10 tjelesnih izazova, od čučnjeva, trbušnjaka, naskoka, preskoka vijače do sklekova. Na likovnom su uz upotrebu digitalnih alata slikali poput Jacksona Pollocka u sto poteza digitalnim kistom.
Evaluacija projekta je pokazala da su učenici i ove godine jako zadovoljni ostvarenim zadatcima i da se raduju sudjelovanju i iduće godine.