Na dijelu pristupne ceste za Pelješki most, na jednom od najzahtjevnijih i najvrjednijih infrastrukturnih objekata suvremene Hrvatske, vijaduktu Prapratno i mostu Ston, sve radove samostalno je obavila jedna tvrtka.
Uskoro će biti i otvorene pristupne ceste, gdje je Brodosplit za svega mjesec i po dana montirao čeličnu konstrukciju mosta Ston i osigurao kvalitetnu realizaciju zahtjevnih projekata, prenosi Dalmacija danas.
Most je ukupno dug 485 metara i visok 37 metara, i iznad stonskog zaljeva spaja dva tunela Polakovica i Supava, ima pet stupova i dva upornjaka. Cijeli raspon sastoji se od šest segmenata koji su izgrađeni u velikim ‘Brodosplitovim’ kondicioniranim halama i transportirani baržom morskim putem, čime je kvaliteta i dugotrajnost takve konstrukcije znatno veća nego kod izrada od više manjih segmenata. Montaža svih segmenata se obavila uz pomoć ‘Brodosplitove’ mega dizalice Manitowoc nosivosti 750 tona.
Izgradnja, transport i montaža velikih metalnih konstrukcija jedinstveni su projekti za Brodograđevnu industriju Split koja neprestano ulaže u opremu i strojeve kako bi zadovoljilo zahtjeve naručitelja u pogledu kvalitete, mogućnosti, konkurentnih ponuda i rokova isporuke. Njihovom realizacijom Brodosplit nastavlja svoje pozicioniranje u off-on shore tržišnoj niši i postaje sve ozbiljniji proizvođač zahtjevnih čeličnih konstrukcija.