IzdvojenoPolitika i gospodarstvo

Bivši šef Konzuma: “Bojkot bi imao utjecaj kada bi trajao 10 dana”

0

Društvenim mrežama ovih se dana proširio poziv građanima da 24. siječnja bojkotiraju trgovine i tog dana ništa ne kupuju.

– Pozivaju se ljudi da taj dan nitko ništa ne kupuje, ali ništa. Osigurajte se za taj dan kao da je nedjelja. U Ujedinjenom Kraljevstvu se dogodilo isto s gorivom, drugi dan je pala za 15 funti po litri, ali su isto tako digli plaće za £100 mjesečno – stoji u jednoj verziji poruke koja kola WhatsAppom, Facebookom, Redditom i raznim grupama na društvenim mrežama.

Iza akcije poziva na masovni bojkot trgovina u Hrvatskoj stoje potrošačke udruge, a cilj je stati na kraj visokim cijenama koje će i dalje rasti, doznaje RTL.

Josip Kelemen iz potrošačke platforme ‘Halo, inspektore’ podsjetio je na akciju bojkota kupnje telećeg vrata koji je poskupio u tri mjeseca preko 40 posto.

– Ona je inicirala akciju prema trgovačkim lancima kako bi pokazali da više ne želimo takvo cjenovno divljaštvo – poručio je.

‘Mjera bi imala utjecaj kad bi trajala 10 dana’

Najavljeni bojkot je u razgovoru za HRT komentirao je Dragan Munjiza, bivši direktor Konzuma i stručnjak za maloprodaju, koji ne smatra da će jednodnevni bojkot imati veći učinak.

– Vlada šalje poruku listom ograničenih cijena, a ovako i potrošači, ali bez nekog velikog učinka, jer većina nas će otići ili dan ranije ili dan kasnije. Znači, ta mjera bi imala utjecaja kada bi trajala 15-ak ili 10 dana – rekao je Munjiza.

I sindikalist Krešimir Sever smatra da jedan bojkot ne može puno toga promijeniti. No, dodaje kako kontinuirane akcije mogu učiniti razliku.

– Dovoljno je da se građani jedan, dva ili tri dana suspregnu od kupnje. Naša aktivnost je tu vrlo važna, pasivno gunđati nije dovoljno – dodao je.

Više u kategoriji Izdvojeno