IzdvojenoZabava i kultura

“Grad kao pozornica za čitanje” Narodna knjižnica u sklopu projekta snima na Prišnici

0

Narodna knjižnica Ploče snima na Prišnici za još jednu projektnu radionicu “Grad kao pozornica za čitanje”.

Ove godine čitamo u duhu teme Mjeseca hrvatske knjige (Književnost bez granica!).

Videa nastala na projektnim radionicama “Grad kao pozornica za čitanje” možete pogledati na web stranici knjižnice ili YouTube kanalu:

Više o temi ovogodišnjeg MHK:
https://mhk.hr/mjesec-hrvatske-knjige-2023

 

od nazivom “Grad kao pozornica za čitanje” izvodi se u suradnji s lutkarskom pedagoginjom Boženom Delaš (dosadašnjom suradnicom u brojnim knjižničnim aktivnostima), profesorima i nastavnicima hrvatskog jezika, te učiteljicama nižih razreda osnovne škole. U programu su obuhvaćena djeca od prvog do osmog razreda osnovne škole, kao i srednjoškolci. Cilj programa je poticanje čitanja kod djece i mladih, i razvoj čitateljskih kompetencija i čitalačke pismenosti u neformalnom okruženju i na inovativan način. Program “Grad kao pozornica za čitanje” provodi se od 2022. godine. Glavni cilj prijavljenog programa je poticanje čitanja i razvoj čitateljskih kompetencija kod djece i mladih u neformalnom okruženju i na inovativan način. Ono što želimo postići ovim programom: – u svijetu kojeg vidimo tražimo nove načine gledanja tog svijeta – upoznajemo se s ljudima koje nikada ne bismo upoznali (čitamo poeziju i prozu suvremenih hrvatskih i stranih autora) – čitamo i hodamo, čitamo i plovimo, zajedno čitamo, čitamo i slušamo, čitamo u krugu, čitamo van okvira, čitamo svjesno i zapažamo, čitamo u prirodi i društvu, čitamo zborski – sve to zabilježimo kamerom, kako bi čitanje u gradu i čitanje vani ostala jedna posebna aktivnost za sudionike

Zatvori

 

 

od nazivom “Grad kao pozornica za čitanje” izvodi se u suradnji s lutkarskom pedagoginjom Boženom Delaš (dosadašnjom suradnicom u brojnim knjižničnim aktivnostima), profesorima i nastavnicima hrvatskog jezika, te učiteljicama nižih razreda osnovne škole. U programu su obuhvaćena djeca od prvog do osmog razreda osnovne škole, kao i srednjoškolci. Cilj programa je poticanje čitanja kod djece i mladih, i razvoj čitateljskih kompetencija i čitalačke pismenosti u neformalnom okruženju i na inovativan način. Program “Grad kao pozornica za čitanje” provodi se od 2022. godine. Glavni cilj prijavljenog programa je poticanje čitanja i razvoj čitateljskih kompetencija kod djece i mladih u neformalnom okruženju i na inovativan način. Ono što želimo postići ovim programom: – u svijetu kojeg vidimo tražimo nove načine gledanja tog svijeta – upoznajemo se s ljudima koje nikada ne bismo upoznali (čitamo poeziju i prozu suvremenih hrvatskih i stranih autora) – čitamo i hodamo, čitamo i plovimo, zajedno čitamo, čitamo i slušamo, čitamo u krugu, čitamo van okvira, čitamo svjesno i zapažamo, čitamo u prirodi i društvu, čitamo zborski – sve to zabilježimo kamerom, kako bi čitanje u gradu i čitanje vani ostala jedna posebna aktivnost za sudionike

Zatvori

 

Program pod nazivom “Grad kao pozornica za čitanje” izvodi se u suradnji s lutkarskom pedagoginjom Boženom Delaš (dosadašnjom suradnicom u brojnim knjižničnim aktivnostima), profesorima i nastavnicima hrvatskog jezika, te učiteljicama nižih razreda osnovne škole.

U programu su obuhvaćena djeca od prvog do osmog razreda osnovne škole, kao i srednjoškolci. Cilj programa je poticanje čitanja kod djece i mladih, i razvoj čitateljskih kompetencija i čitalačke pismenosti u neformalnom okruženju i na inovativan način. Program “Grad kao pozornica za čitanje” provodi se od 2022. godine.

Glavni cilj prijavljenog programa je poticanje čitanja i razvoj čitateljskih kompetencija kod djece i mladih u neformalnom okruženju i na inovativan način.

Ono što želimo postići ovim programom: – u svijetu kojeg vidimo tražimo nove načine gledanja tog svijeta – upoznajemo se s ljudima koje nikada ne bismo upoznali (čitamo poeziju i prozu suvremenih hrvatskih i stranih autora) – čitamo i hodamo, čitamo i plovimo, zajedno čitamo, čitamo i slušamo, čitamo u krugu, čitamo van okvira, čitamo svjesno i zapažamo, čitamo u prirodi i društvu, čitamo zborski – sve to zabilježimo kamerom, kako bi čitanje u gradu i čitanje vani ostala jedna posebna aktivnost za sudionike